lakritsstang

Malva Smedberg

19års presenter, yeey!

Publicerad 2012-02-17 12:19:44 i

Okej, jag vet att jag inte fyller år förräns näst nästa måndag men bara för att Elsa är en bajskorv och åkte till Åre igår och ska stanna där i re veckor så fick jag hennes pressent i onsdags, yeey! Älskar henne mest bara för att hon är bäst!!!! Fick dessa godingar av henne:
Okej, jag sa till henne att jag ville ha dem så viste att jag skulle få dem men änåd, hiih! Nu är de MIIINAAA :D:D:D Dock kommer de inte invigas förräns balen, men gud vad jag taggar!!!! De är super sköna och cp snygga, den som säger något annat ska dö hihih :D
*
Sen had älsklingen hämtat en av hans pressenter till mig på posten igår. Det var ett mega tungt paket som jag promt skulle öppna igår, fast jag ville inte men han tvingade mig. I paketet låg hans 6 st vikter till hantlar vilket förklarade vikten på paketet. I botten låg dessa:
Jag doog eftersom jag inte trodde att jag skulle få dem, hiih. Min sambo är den bästa i hela världen och jag äslar han määäst! Anledningen till att jag ar tvungen till att öppna de igår var för att vi idag ska på teater,123 schtunk (min pressent till han) och då ville han att jag skulle ha de på mig så nu får han sin vilja igenom, wiiee!
*
Nu sitter jag med andra ord och taggar inför kvällen som kommer bli den bästa på länge! YEEY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela