lakritsstang

Malva Smedberg

Lägg av!

Publicerad 2013-04-14 21:40:43 i

Varför ska jag leva såhär? Varför ska allt hända mig, eller inte hända mig? Jag är helt seriöst jävligt trött på allting nu! Jag orkar inte med människor som tror att de känner mig så jävla bra hela tiden! Jag har ett eget huvut jag kan tänka med, det är bara jag som vet vad jag tänker så kan ni bara sluta säga till mig hur jag fungerar och inte. Det är väl ändå jag som vet det bäst själv eller? Och sluta säg till mig vad jag ska tycka,tänka och göra, eller inte... Det bestämmer väl fan jag själv eller? Varför finns det människor som tror att de hela tiden måste "hjälpa" mig.. Vill ni hjälpa mig? Knip då igen era jävla stora munnar och ställ er tysta vid sidan om som de åskådare ni egentligen är. Sluta försöka leva mitt liv åt  mig för jag måste få göra det själv nu! Nu eller aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela