lakritsstang

Malva Smedberg

Insikt?

Publicerad 2012-02-20 15:35:19 i

Jag har kommit fram till en sak, en väldigt viktig sak! Jag orkar fan inte bry mig om skönhetsideal längre. Fuck att gå ner i vikt, jag vill äta vad jag vill!  Jag är kurvig och jag gillar det! Så there jag sa det! Min vikt är och förblir den samma hur jag än gör så nu får det fan vara nog. Det är helt enkelt ingen idé för mig att försöka gå ner mina ynga 3 kilo. Jag gillar det! Plus att jag har en underbar sambo som älskar mig med mina kurvor, så länge det är så är jag nöjd. Från och med nu ska jag bli en stentuff sexig brud med kurvor. Det är faktiskt mycket snyggare än pinne. Nu kör vi! Jag ska från och med nu ta tag i livet och älska det!
Någon som tycker något annat? Tänkte väl inte det! Plus att min kropp är typ som den till vänster och det är heeeelllt okej eftersom det är en vaker kvinnokropp. Det är så en kvinna ska se ut och inte som en pinne. Kvinnor ska ha kurvor, det är sexigt. JAG GILLAR DET!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-20 16:41:22

på samma sätt som det finns folk som har svårt för att gå ner i vikt och inte trivs med sin kropp finns det folk som har svårt för att gå upp i vikt och därmed mår dåligt över det. jag är jättesmal och kan inte göra någonting åt det, jag äter och äter men ingenting händer. Så jag har inte så mycket mer val än att se ut som "shit". tänk på detta, tack! annars vill jag säga att du har en jättebra blogg!

Postat av: Katla

Publicerad 2012-02-21 17:51:45

Du har så himla rätt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela