lakritsstang

Malva Smedberg

Meningslöst?

Publicerad 2013-05-01 10:24:22 i

Idag när jag var ute på morgon promenad med tjejerna gick vi upp till stadsparken där jag släppte dem i "fårhagen". Vid sidan av inhängnaden pågick en möhippa. jag insåg då att jag aldrig kommer få en sådan möhippa. När mina vänner planerat massa galna saker och överraskar mig. Hela mitt liv har jag drömt om galna överraskningar som vänner arangerar. Sånt som alla andra får vara med om, sånt man ser på film, tv mm.. Jag har aldrig varit med om något sådant och kommer inte heller varfa med om det. Det är kanske löjligt att ha en sådan dröm men för mig är det en "big deal". Jag vill se att det faktiskt finns någon/några som bryr sig och tycker att jag är värd det.. Blir så ledsen när jag ser sådan för jag blir påmind var gång att det aldrig kommer hända mig och hur jag ber till gud och hoppas att det ändå en dag sker.. Vem försöker jag lura egentligen? Fan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela