lakritsstang

Malva Smedberg

Fucking jävla skit!

Publicerad 2009-03-08 19:48:48 i

Varför ska allt gå åt helvete? Seriöst, nu ska jag var emo!
Allt, allt, allt går åt helvete för min del nu. Jag vet inte vrf men mår typ allmänt dåligt hela jävla fucking tiden och vill bara bort, även ifall det egentligen inte finns någon bra anledning. Okej, en anledning finns alltid, men den har jag lärt mig leva med. Men nu t.ex, har spenderat dagen med pojkvän, mycket mysigt(!), men så nu när jag sitter här hemma så känner jag bara sån jävla ilska oh sorg inuti mig, allt blir bara fel, enlig mig! Plus att jag lyckats få en mycket omtyckt person att bli sur på mig, och detta hjälper inte mitt humör! (Jag mår dåligt!)
Nu är jag bara tröt på allt, ALLT! Vill bort, i alla fall för ett tag!
HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela