lakritsstang

Malva Smedberg

Tack!

Publicerad 2009-03-14 22:16:33 i

Övningskörde för fösrta gången idag, mega kul vare. Viserligen lite nervöst, men fy fan vad kul. Ska ut och köra mer i morron, längtrarrr!!! Jätte glad var jag!
  Men nu när jag för en gångs skull var glad och så idag så är det klart att någon ska sabba det! Fick reda på att en viss jävla person sagt att vi har haft sex mm, blev/är typ as sur nu och skulle kunna döda någon (seriöst!) ÄR fucking förbannad! För det första skulle jag ALDRIG vara otrogen mot martin(seriöst vad tjänar det till? Nu när jag verkligen hittat en pojkvänn jag älskar och trivs med! Vrf slösa bort det? :o) Och för det andra, ALDRIG med han! :o Och för det tredje, ALDRIG att jag skulle vara otrogen mot någon, det är hemskt! Jag är fan emot det!
 Så jag vill tacka denna jävla idioten för att han förstörde min dag! Vi ses på måndag...

Kommentarer

Postat av: Cody

Publicerad 2009-03-24 01:50:46

Tja, det är inte första gången något jävla fitthuvud har sagt så, ellerhur? :/ De är bara små skitungar som vill ha det som de inte får.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela