lakritsstang

Malva Smedberg

GLAD!

Publicerad 2010-09-30 20:53:40 i

Hade ärligt talat den bästa dagen i mitt liv igår typ!
1. Köpte två klänningar, två linnen, ett par hjärtan formade solglasögon med spegelglas och det par SNICKARBYXOR. Allt detta för endast 230kr. Älskar när det är lager utförsäljnung på Gina! Okej älskar utförsäljningar över huve taget men ändå!
2. Hittade min drömmstövlar efter evigheters evigheter av letande, OMG love!
3. Fick reda på att min underbara kompis Oskar och hans pojkvänn äntligen gått ut offentligt med att de är tillsammans! (Hoppade upp och ner på stolen och skrek av lycka!)
4. Min super duper bästa pojkvän kom och sov hos mig på kvällen!A

Aså ärlig talat, bätre dag går typ inte att få :o
Mhh. 29sep in my heart 4-ever nu! :D

I morron blire festa jävel och på lördag går vi Mössa, TAGGA!!!!!

Over and out suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela