lakritsstang

Malva Smedberg

1 April

Publicerad 2011-04-01 14:44:08 i

Ååhh, jag brukar alltid suga på att komma på några bra april skämt, men idag har jag fan lyckats total blåsa två stycke, hahahahah!
1. Jag smsade Tobbe och sa att han skulle packa för en vecka i varmt väder. Min mor hade gett oss en ett års pressent. Vi skulle få åka iväg under påsklovet, då vi förövrigt firar ett år.
2. Jag smsade Micke och sa att våran box tränare ringt mig för att undra om jag ville ta över efter henne nästa termin.
HAHAHAHAH, as kul att båda gick på det som fan. HAHAHA!
Lyckade 1 april skämt med andra ord, WIE!

Nu ska jag för övrigt bara försöka bli frisk så att jag kan gå gällstadmilen i morgon och må allmänt awesome!
Te och film nästa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela