lakritsstang

Malva Smedberg

Åh..

Publicerad 2011-04-10 12:55:35 i

Ibland hatar jag Rebecca Flöe även om jag älskar henne så in i helvete! Men när hon ger mig en låt som får mig att gråta är det icke okej :( Fast nää jag harat henne intee, för hon är ju lixom bäst! ♥ Det är bara jag som är kännslig eller nått! I alla fall The red jumpsuit appartus - Face down får mig att gråta som ett barn! Texten är som tagen ur mitt liv typ, leskigt! Plus att deet sätter igång massa andra tankar i mitt huvud, fyyy! Fan, älskar låten. Samma sak med Korn - Creep, också en liip låt för att det är exakt mina tankar osv som de sjunger om. Ussch! Fan, den låten skickade visserligen elsa till mig, hatar henne lite med när hon skickar sådanna låtar, ah fast nä, alla vet att hon är min andra hälft, min syster och jag älskar henne!
Usch, nu måste jag tårka mina kinder torra och få gjort lite skol arbete! Usch!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-04-15 21:55:42

Hihi jag är bäst, precis som du c:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela