lakritsstang

Malva Smedberg

gillagillagilla!

Publicerad 2011-04-06 15:13:20 i

Åhh jag har haft världens mest awesome dag!
Först Gbg där det tydligen skett ett fel så vi skulle egentligen itne alls dit, men svenny pratade med oss en kvart i alla fall när vi ändå var där och så fick jag även ta puls, blodtryck och vikt. Liten förbättring var det faktiskt ^^
Sen gick vi på stan, hittade två underbara klänningar på indiska dock i fel jävla storlek, duuumt! Ska kolla i borås i morron efter dom! Sen inhandlade jag tre tröjor på rea, det gillar jag! Dessa tröjor var för övrigt i världens skönasrte material! Dock var detta allt vi han för sen gick parkeringen ut och vi var ttvungna att åka mot borås för att mor skulle släppa av mig i skolan. Nästan där ringer Rebecca och säger att lektionen är instäld så jag och mor fortsätter mot U-hamn. Båda var as hungriga så det slutade med att vi satte oss på kina restaurangen. Sen gick vi och köpte lite hemligheter, wiie! Så nu är det bara två personer till att köpa pressenter till, hiihihih!

Nu måste jag dock plugga lite, sen upp till Hester på "intervju" och efter det vidare till Bogesundsskolan och internationella kvällen, WIIIIIEE!!! Och till sist träning med Micke, awesome dagg måste jag säga!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela