lakritsstang

Malva Smedberg

hmm?

Publicerad 2011-04-05 20:44:51 i

Aså jag har inte feber längre men ändå mår jag typ as cp :s
hmm.. undra vad det kan vara som lurar nu. hahah. Min kropp är konstig ibladn, får för sig massa saker x)
Har i alla fall haft en as chill dag i skolan, tre slöa lektioner + sex oxh samlevnads "föreläsning". Helt okej. Sen blev det kaffe med mycket trevligt sällskap. Så sitter jag här och mår allmänt skumt! I morron blir det fullt ös hela dagen, först bär det av till Gbg för koll av mediciner osv, sen till skolan för att ha en lektion efter det hem och direkt upp till Hester för jobb "intervju". Hem äta, om jag hinner sen iväg till internationella kvällen en sväng med elsa och sist men inte minst träning med Micke, dubbel pass dessutom, som alltid på onsdagar. Wiie, om jag kommer vara död när jag kommer hem?
Nu måste jag dock öva lite teckenspråk för att sedan spela in en video och skicka iväg, sen sova med Edith, myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela