lakritsstang

Malva Smedberg

LOOOVVVVVV!!!!

Publicerad 2011-04-15 16:06:03 i

Åhhh, fy fan va sköönt med looovv!! Gah, jag typ dör för att det ska bli/ är såjävla skönt och sjukt välbehövt! 
Det började mycket fint med! En liten sväng på stan med Beccis vilket var mycket trevligt och mysigt! Har ju saknat henne nu när hon varit sjuk hela vekcan, men idag kom hon, wie :D
Nu sitter jag och myser i min fina underbara onepiece och lyssnar på musik. Hellllt okej enligt mig ^^  
Dock är jag väldigt trött, sov ju hos min fin fina pojkvän inatt och det blev lite sent pga film, men mysigt som fan och så värt det ändå! Men ah, nu är jag värligt trött. Somnade typ på bussen hem även fast jag satt och pratade med Els, haha! Då är man trött ^^
Ska väl kanske se en liten film eller något sådant ikväll, kanske orkar träffa någon, men det vet man aldrig, hahaha.
Zzz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela