lakritsstang

Malva Smedberg

Lycka! ♥

Publicerad 2011-04-12 16:28:35 i

WIIE! Jag är sååå glad och lycklig just nu, det är fan sjukt! Älska mediciner, fast det är nog inte bara deras förtjänst.
DSJAFHSDGHSDGIKSDGUJSOFJAWSKDNAWHKLEWQIOEJWQN är typ en bra beskrivning på hur glad jag är nu, ungefär! WIIIEEEe, jag typ dör :o Shiiit! 
Lyssnar på bra musik, har min nya kärlek på mig, funderar dock på att byta till en mindre storlek, men va fan jag gillar det stoort! Snart blire plugg och barmvakt åt syster, göra mat och sen vandra iväg till min unerbara pojkvän för att sova där i natt igen, wie, mys!
Äahheee,, jag kan fan inte äns skriva mer, jag spricker av lycka, wieee! 
OCH SNART ÄRE LOOOVVVV!!!
Som ni förstår är detta min nya kärlek, wiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela