lakritsstang

Malva Smedberg

malvaärlycklig!

Publicerad 2011-04-16 15:25:43 i

Åhh, första lovdagen fick en underbar början! Edith väkte mig vid sisådär 12 och sen halv ett eller så åkte jag,pappa,edith och erik upp till Myrstacken. Där spenderade vi sedan två timmar genom att vandra runt i skogen och visa Edith en massa saker. åhh, det var helt unbderbart. Fika vid vattenhjuldet satt fint med, hihi. Jag verkligen njöööt! Så många minnen man har därifrån! Kom änven på den briljanta iden att jag ska tvinga med mig Els och kanske någon mer och tälta där i skogen nu på lovet, och nej det är ingen idé att äns försöka tjaja emot. Jag bestämmar :)
Nu är jag i alla fall typ jätte slöö och  snart ska jag sätta mig på bussen till Borås, mys!
i morgon blir det myskväll med bästa els och spill, underbart!
JAG HAR LOOOVVVVVV!!! ♥

Kommentarer

Postat av: Panisblog3449

Publicerad 2011-05-27 12:51:57

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela