lakritsstang

Malva Smedberg

mmh!

Publicerad 2011-04-14 16:27:39 i

Sitter här och mmhar för mig själv. Typ njuter av hur allt känns eller nått, fast egentligen har jag ont i huvudet och mår illa. Haha min kropp, mina kännslor och min hjärna är lite osynkade ibland x)
Är i alla fall rätt lycklig för tillfället, tror jag (?!?) haha. Har precis sätt en film, eller *host* oj jag menar läst en bok som ska redovisasd i morgon på engelska, roligt. Var så busig att jag gick hem vid lunch idag för att plugga klart lite skit. Nu har jag bara historian kvar, som skulle in i dag, men jag har typ bara tre meningar kvar att skriva så mejlar jag iväg rätt snart. Sen ska jag dra min mot min underbara pojkvän för att äretign spendera en natt där, myyyss! :D
För övrigt så har jag varit jätte duktig idag och kommer även vara det i morgon och fixa lite med en liten väns 18års pressent. Wie! kommer bli awesome!!!!
Fan, juste ja, måste hitta nått till min kära Tobias med, hmm.. ja jag hjar ju i alla fall några förslag. Haha ja jag måste vara ute i tid! Så snart är även det fixat, wie :)
Vad händer i helgen dåe? Ja, bra fråga det där.. Jag får väl helt enkelt flyta med i tiden och se, haha. Men sen efter i morgon är det fucking LOOOOVVVVVVvv!!"!!! WIIEEEEE :D
Tagggarå!!!!!

Kommentarer

Postat av: Beccis

Publicerad 2011-04-14 16:39:29

Söt är du malva!

Lovet börjar vi ju med lite shopping och fika dummer :D

Postat av: Haakonadine

Publicerad 2011-09-01 10:35:57

many thanks for your dedications to this world

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela