lakritsstang

Malva Smedberg

tankarimalvasstördahj'rna

Publicerad 2011-04-25 21:06:24 i

Varför måste allt vara så jävla komplicerat och inveklat hela jävla tiden? Varför kan livet inte få vara som i film, åh vad enkelt allt hade varit då. Man skulle slippa tänka, oroa sig och allt detta i onödan dessutom typ. Eller så skulle man komma på ett sätt att operera bort denna fukntionen hos människor, som vill det själva alltså. Åh jag skulle stå försti i kö! Vem vet, det kanske funkar att bara bli hjärndöd annars? Hmmm.. detta är någonting som borde undersökas, eller som redan varit undersökt så det fanns resultat att titta på nu, så man vet om det är någon idé eller inte.
Jag är trött.
Usch, kan dessutom utöver allt detta inte sluta tänka på en dum serie.. nämner inga namn. Mohaha.
Zzzzz...
Nä nu borde jag faktsikt sova vilket är det bästa som finns! Speciellt efter nätter då sömnen varit kort och av dålig kvalitet, borde kanske reklamera det? Eller i alla fall gå och klaga så jag kan få pengarna tillbaka, eller tillgodo kvitto. Tänk om man kunde få det för lite vad som helst här i livet, guud va roligt det vore. Haha.
I alla fall, jag är jättttttttte trött men vill typ ändå inte sova, känns så onödingt ibland vid vissa tillfällen, som nu. Om jag inte vore trött eller inte skulle bli tröttare hade jag kunnat använda nattens timmar till så mycket, egentligen, viktigare och nödvänigare saker.
Zzz....
KULTURVECKAN I MORRON, WIIEGOHOEE!!!
Zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela