lakritsstang

Malva Smedberg

Valborg!

Publicerad 2011-04-30 13:12:37 i

Igår var jag bakis för typ första gången i mitt liv, inte okej att Alexander super mig underbordet på Brännan en torsdagskväll! Okej, det va gratis och gratis är ju alltid gottt, men att vara bakis på frdagen då man börjar 8, inte okej! Hade visserligen bara tvålektioner men ändå (A) Jag mådde sååå illa och gick typ i sömnen x)
Eftermiddagen spenderades med Tobbe. Chillade och paratade, typ. Kom dock inte fram till något speciellt, men ah.. Han sov här i alla fall men nu har han gått hem igen. Ska äta sen troligtvis till han igen och umgås lite. Senare eller ah snart kommer världens bästa Flöe med. wiie!
Ikväll blir det chill vid skottek och underbara människor, AWESOME!!!!
Är dock jätte trött för tillfället, men jävlar va det ska taggas för ikväll och jävlar va det kommer bli NICE:D
NU KÖR VIII!!
För övrigt måste jag ju påpeka hur äckligt snygg jag är, eller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela