lakritsstang

Malva Smedberg

wiieeeaaellernått

Publicerad 2011-04-20 17:21:49 i

mhh, hade en awesome dag igår i borås. Sushi först med Kajs och Els, sen lite kolla runt på stan. Efter det bar det iväg till knalleland, myrorna och möta upp jässi. Sen kom även Rebecca med, wie! Spenderade typ en timme där, sen mötte vi upp anton, drog och handlade och sist med inte minst hem till Anton och jässis nya lägenhet, wiie! Där chillade vi lite, åt av flöes awesome hallonchoklad tårta/kaka. mmh, namnamnamnaman! Den är heeeelt undderbart good! Sen var jag tvungen att åka in till södra för att möta Alex. kajsa hängde på för att sen ta bussen hem till u-hamn och träning. Kvällen spenderades i lägenheten med spel och massa skratt. Helt underbart! Avslutningen blev en timme av chill på södra torget, lite luffigt men det var i alla fall trevligt ^^
Idag väcktes jag av en Edith och sedan när jag kom ner en Vivvi, underbart! Dagen har spenderats mestadels i gällstad där jag gjorde två inköp varav ett par var ett riktigt jävla kaaaapppp! klackarna skulle egentligen kosta 1.400, äkta skin och allt, jag betalade 200. Sånt gillar jag, wie :D
nu ska jag pilla i mig lite mat och vänta på flöe, sen vandrar vi vidare ner mot sjön där det väntas grillning och trevligt sällskap. Jag älskar looovv!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-04-21 16:18:55

Fy helvete, vad snygga klackarna var! Jobbigt avundsjuk är jag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela