lakritsstang

Malva Smedberg

5 dagar blev 4.

Publicerad 2011-08-13 16:46:27 i

Nehe,haaha fan vilken blååsning eller nått. SIsta dagen igår som sagt. Fan heller. Jag skrev en liten lapp innan jag slutade igår, att jag gärna hoppar in och jobbar lite extra när det behövs. Efter jobbet drog jag,elsa och co till Borås för att Festa lie hos Jässi och Anton. Vi var där vi kanske 7 eller så. Allt va awesome och precis när allt börjat dra igång och vi har as trevligt så ringer min lilla telefon. Då är det min kolega, ulla-britt. Hon frågar vad jag gör och jag svarar att jag äör på fest. Hon ber om ursäkt att hon stör och låter lite smått generad men frågar i alla fall om jag kan hoppa in för Jana i morgon (alltså idag) eftersom hon har blivit sjuk. 7-14 var arbetstiderna. Jag tackar ja. Dumt? Nej, för nu visade jag att jag kan "offra" mig vilket gör att det förhoppningsvis ringer fler gånger! Plus att lönen är helt okej, hiih^^
Så ja, 5 dagar sommarlov blev 4 men det gör mig ingenting för jag älskar migg jobb ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela