lakritsstang

Malva Smedberg

-.-

Publicerad 2011-12-18 08:25:38 i

åhh, ja vad det är underbart att vara vaken! Speciellt eftersom jag varit det sedan halv fen -.- Hatar detta! Sen jag blev sjuk har jag vaknat super tidigt och det har varit helt omöjligt för mig att somna om, grrr! Blir lite smått störande i längden.. Speciellt när man VILL och är JÄTTE trött men det går inte ändå. Suck! Prinsessan och grodan och Smala sussi fick bli min räddning såhär på morgonen. Nu är jagdiock inte sugen på en tredje film.. funderar på att kanske gå ut med Greta och sen lägga mig och krama om älsklingen innan jag ska med far min och hugga granen (vid halv tio så det är ett tag kvar...). Nä eller jo? Sitter nog död här lite till, yeey! Jag har ett roligt liv just nu ...Tur att jag i alla fall har Johan och Greta att mysa med varje dag, det är riktig jävla lyx kan jag få be att tala om ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela