lakritsstang

Malva Smedberg

Nu börjar jag bli trött!

Publicerad 2011-12-08 11:54:45 i

Aså seriöst hur länge ska man vara sjuk egentligen? Jag börjar undra om det äns är lagligt att vara sjuk såhär länge? Hmm... Varför kan jag itne få svar på var det är för fel på mig? Det skulle vara till stooor nytta faktiskt! Jag har varit hemma hela veckan och är typ döds förkyld, uuuscch!! Aja det är i alla fall tur att jag har Greta som är heeelt underbar!
Jag har i alla fall varit väldigt ducktig idag och pluggat lite, yeey *klapp på huvudet* för mig :D
Faktiskt så ska jag fortsätta med detta och sen kanske även skriva lite på min "biografi" som förhoppningsvis ska bli klar npgon gång innan jag dör. Nej jag vet ingen kommer vilja läsa den men den är i alla fall ett bevis på att jag en gång levde och vad jag levde för liv. Plus att jag äälskar att skriva, inget vidar intressant kanske men ändå, hihi (A) Du får skylla dig själv som ör dum nog att läsa allt mohaha!
*
Oh oh, juste, jag har skittels bara för att Elsa är bääst! MUMS!
Söötnos Greta som ligger och mys sover vid mina ben, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela