lakritsstang

Malva Smedberg

10 månaders dagen, hihi.

Publicerad 2011-02-22 20:58:32 i

Jag och min fin fina Tobias firar faktiskt 10 månader idag, yeey!


För övrigt så var i Gbg idag och träffade Svenny, ska även påbörja nya medicinen snart. håller tummarna på det bästa! Inhandlade även två kjolar (passade lixom på ^^). I morron är det resursdag vilket är helt okej! Ska dock ha utvecklingsamtal men det är som tur var vid kl 12 så jag kan sova ut riktigt ordentliget! Sen är det även box oxh yoga i morron med och så ska jag börja fixa lite inför festen. Wiho. Även om jag är ledig så har jag att göra hihi :)

Hmm, ibland känner jag hur jag extremt mycket behöver en paus. Då snackar jag inte lov eller nått sånt, okej det är aldrig fel och detta lovet var väldigt bra, nej utan jag menar en riktig jävla paus från verkligheten. Allt blir bara för mycket och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Brukar sluta med panik ångest attack, sen är det lite bättre för stunden, men redan då är jag inne i samma gammla visa. Men just nu, ja, jag känner att jag är i stort behöv av en riktig paus. Jag skulle lixom vilja kliva ut ur min egen kropp och bara sväva runt i universum en stund. Slippa att tänka är nog det jag behöver mest. Gör mig hjärn död för någon timme?
Någonting som gör verkligheten lite mindre rolig för tillfället är massa minnen som kommer upp och det faktum att jag gått upp ett kg (FANFANFANFANFANFAN!!!!!!!). Men detta ska vi snabbt få ordning på igen och sen är det minus lite till, sen är jag nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela