lakritsstang

Malva Smedberg

AWESOMNES!!!!!

Publicerad 2011-02-27 21:26:36 i

OMG!!! Fy faraovilken sjukt lyckad kväll det blev igår, jag stuttsade runt och var allmänt super äckligt glad! WIIE!
Det blev inte alls som tänkt utan såååååååå mkt bättre!! Först bjöd Elsa och Sanna de underbara systrarna mig på kinamatt, se gick vi till lokalen och fixade i ordning. Va klara halv 8 och började peppa jävel! Och shiiiitt vilken lyckad aweosme fest det blev! Bästa i mitt liv, utan problem! TACK TILL ALLA SOM KOM! Fick även massa söta pressenter av mina underbara söta kompisar. LOVE YOUUUU!!! Åhh, jag typ exploderade av glädje hela kvällen och natten lång. Till och med när vi städade lokaen vid 3 typ så var jag ändå cp glad och gick och sjöng osv. AHHHHHHHHHHHH, jag dör av lycka!!!!!!
Som pricken över iet sov min underbara pojkvänn brevid mig vilket va mycket mysigt! Sen vid 11 i morse kom familjen + Tobbe och sjöng för mig och gav mig pressenter, WIIE! Och så fick jag som vanligt damsugare till frukost, hihiih. Sen kom Vivvian (som jag sakna något sjuk), Carin och hennes bror Peter för att fira mig. Det gjordes med champang "frukost" (och mor och far bjöd mig på det, omg!!! Ni som känner mina päron vet hur stort det är, AAH!!!) Och sen vare smörgåstårta (såklart!). Ja allmänt jävla mys helt enkelt. Jag och tobbe avslutade dagen med att mysa framför en film.

Så nu sitter jag här och typ exploderar lite, skulle bara vilja hoppa som en tok och skrika allt jag kan, AAHAHH!!!!. I typ några timmar, hiihihi. JAG ÄR FUCKING 18!!!!!!!
I morron är det tyvärr skola, men jag är så sjukt glad så det skiter jag i plus att det är lite lockande med pressener från mina underbara små vänner hihih. WIIIEEE!!!!!!

OMG JAG DÖR AV GLÄDJE OCH LYCKA!!!!!

Tänkte lada upp en liten bild på vad jag fick med hiih, bilder fårn festen igår finns på fb såklart :)

Igår fick jag:
Två tröjor (från Micke och My)
En hemmagjord pressent (från Peter Sader)
En ponny (från David)
En mussepick (från Bella)
En sten (från Anton)
En te sils anka (från Jässi)
Hemma gjorda underbara smycken (från Kajsa)
En flaska vin (från Joel och Calle)
Ett kort och jätte fina gula rosor (från min underbara pojkvän)
En "gott och blandat påse" med hur mycket awesome saker som hälst (från Alexander den bästa)
Ett paket russin och en blomma (från Oskar med familj)
Rabatt på tatuering (från Kim)

Och idag fick jag:
Fyra böcker
En dator, fast jag ska få välja ut den själv
Pengar som blir till en one piece innom en snar framtid (från mormor och Anders)
Blommor
En digital fotora (från Vivvian)
En blommig boddy (från Carin och Peter)
Och sist men inte minst så ska hela familjen gå på GALENSKAPARNA näst nästa fredag!

Sen kommer jag få mer saker med tiden men ändå, JAG ÄR SÅ SJUKT NÖJD OCH GLAD!!!!!!!!!
WIEEE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela