lakritsstang

Malva Smedberg

host***

Publicerad 2011-02-21 18:29:36 i

Fu hatar att ha bajs ont i halsen. Trodde jag skulle slippa det, i alla fall lite, när jag opererade mig, men nej klart inte! Har haft ont i halsen sen operationen typ, okej som tur var inte samma ont som innan men ändå. Nu är det mer ett jobbigt dovt ont typ, haha. Jag sitter alvarligt talat och beskriver ont och klagar på min hals. Jag är faktiskt super duper gad att mandlarna är borta och det är stor skillnad. Men det är störande ändå. Shit va jag är petig x)
Men i alla fall, när som helst, var som helst så är det icke roligt att vara, eller i mitt fall, hålla på att bli sjuk. Usch och fy på det! Tack vare det missar jag boxen idag och det suger lite mer. AJa, ska nog sova hos pojken idag, eller ja han föredarar att bli kallad för man  men nej, Mohahaha, han är min lilla gullipojk (a)

Hmm, jag är hungrig, äta kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela