lakritsstang

Malva Smedberg

ja eller neh, eller hmm ?

Publicerad 2011-02-08 18:26:51 i

Idag.. aså jag var glad innan idag, fast jag är nog glad nu med tror jag, någonstans in under i någon vrå någonstans. Hmm.. Jag är komplicerad kan man lugnt säga, det har både sina bra och dåliga sidor. Mest dåliga eller mest bra beror lite på vilken dag, vem du frågar.. ja osv. Men just idag, just nu kan jag inte svara på hur det är med mig. Vist skulle någon fråga skulle jag säga att det är bra, precis som vanligt, även om jag gråter. Men skulle jag svara så nu? Ingen aning faktiskt. Jag känner mig helt full och ändå så bottenlöst tom, det är leskigt må jag säga. Jag behöver uppmuntran, kanske en glad överaskning?

För övrigt så drömde jag om min 18års fest. Usch, ingen bra dröm. Den har typ färföljt mig lite hela dagen för det känndes så sjukt äkta. Drömde typ att det inte var i fiskestugan utan på någon jävla restaurang med en trappa i mitten (ingen som förstår hur jag menar men men). Det kom typ tio pers var av bara två jag bjudit irl. Alla gav mig pressenter i form av papperslappar med några snälla (?) ord på, så ven mamma och pappa. Yeey, som 18 års pressent får jag papperslappar, kul! Åh andra siden var bordet alla satt vid väldigt fint dukat med rosor i glasen (?) osv. Jag kunde tydligen dricka ur min ros med och några blev avunsjuka. Sen vare en jävla servitör som kom och ville sälja rosor typ hela tiden, för 10kr styck. Men jag hade inga penagr med mig eftersom det var min 18års fest så tänkte inte jag på att jag skulle få betala nått. Men i alla fall hade alla andra pengar med sig så alla köpte rosor och gav till varandra, alla fick varsin utom jag. Sen efteråt grät jag för att det blivit sånt fjasko så jag satt utanför lokalen (det var sommar och jätte soligt). Då kom Tobbe och la mig i hans baklucka på bulen, körde mig hem till han och tvinga mig att diska.
Snacka om misslyckad 18års firande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela