lakritsstang

Malva Smedberg

jag gillar min morfar!

Publicerad 2011-02-05 11:30:16 i

Åh fy vad trött jag är! Eller nje kanske inte, mess nyvaken (A)
Igår var en skit dag, eller i alla fall lite av dagen fy fan! Gjorde skit jag ångrar som fan nu!

Idag ska jag och familjen åka till min underbara morfar och fira hans 75års dag (tror jag det var, hiih). Det ska bli stot kalas och alla barnbarn osv ska komma dit. Dock är det bara min familj från morfarsida eftersom de andra (mina kusiner på mammas sida) bor så långt bort. Men Elvis barnbarn kommer i alla fall. Skit samma, jag kommer för morfars skull bara för att jag älskar honom!


Erkänn att han är söt, min morfar!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-02-05 11:33:29

Haha, han är så söt din morfar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela