lakritsstang

Malva Smedberg

Juste.

Publicerad 2011-02-11 17:13:10 i

Haha måste ju berätta hur weird jag är egentligen! När jag igår låg i min säg för att somna så hade jag ena armen halft under och halft utanför täcket. (för övrigt så sov min underbara syster jämte mig i min säng inatt, väldigt mysigt!).  Och så låg jag och tänkte för mig själv att det var väldigt bra att jag hade armen så för då slipper alla fåren vara rosa, gröna och blå, för då är ju vissa vita med. När jag tänkt du bra detta var för fåren en stund kom jag på vad det egentligen var jag tänkte på. Jag tänkte typ att det var får i min arm? Det roliga var att jag vara fortfarande vaken vi detta tillfället.. Hmm.. Jag är väldigt konstig ändå? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela