lakritsstang

Malva Smedberg

känner mig lite lycklig, wie!

Publicerad 2011-02-10 18:57:49 i

Åh, sov hos Tobias i natt, det var mycket mysigt! Vi kollade lite tv och låg och kramades massor, mmh! Tycker om min pojkvän, även om han är lite konstig ibland. hihi (A)

Idag har varit en bra dag! Den började med prov i skolan, psykologi prov (typ det ända negatviva med dagen). Sen hade vi en halv timme tills nästa lektion. Då fick vi reda på att våra tre lektioner efter lunch var inställda, vilket betydde att det bara var teckenspråk kvar (för mig och amelia, de andra har andra språk, haha, så ägda. Teckenspråk är BÄST!). Den var as chill, som alltid. Hade läxförhör och sen vare bara övning inför inspelningen. Jag kan för övrigt alla mina repliker så gott som utantill redan, wie! Sen efter det höll jag Rebecca sällskap tills henens buss gick och sen åkte jag till knalle för att kolla alla-hjärtans-dag-pressent till Tobbe. Tror jag vet vad jag ska köpa, i morron. Juste, i morron har jag bara en lektion på en timme och sen är det LOV, YEEY! Och lovet börjar med party på lördagen, super duper WIIE!

Ja ja, nu håller jag på att ladda ner (oj så olaglig jag är, hihi) en massa mysiga och bra filmer, hoppas på att någon kan vara klar så jag kan se den efter jag har fått i mig lite mat. Hade varit awesome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela