lakritsstang

Malva Smedberg

LOOV!

Publicerad 2011-02-11 16:54:35 i

Wiie, kl 11 i förmiddags började mitt underbara sportlov. Det firar jag med myskväll hemma med mamma. En hel vecka är det bara vi, ska bli väldigt skönt och lungt. Alla de andra är i Italien och åker skiror med mormor och några kusiner och lite så. Jaa, undrar säker nu vrf inte jag vill med, men saken är den att det bara är kill kusiner och det tycker jag inte är så locokande, sen finns det ett antal andra anledningar jag inte ska dra upp här. Men i alla fallm jag hänger verkligen inte läpp för det för jag kommer ha det AWESOME här hemma! :)
Det börjar med fest i morron, alla hjärtans dag på måndag (köpte för övrigt alla-hjärtans-dag-pressenten, eller ja pressenter till Tobbe idag). På Tisdag blir det sushi med elsa, mor och kanske någon mer och sen Gbg på onsdag med mor. UNDERBART!

Redan nu ska jag faktiskt börja med myset och slänga på en film, dricka te och le, typ såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela