lakritsstang

Malva Smedberg

Trallalalla

Publicerad 2011-02-15 21:18:52 i

Wie, dagen igår men min underbara pojkvän var jätte mysig! Vi åt god mat, myste framför en film och sen myste vi lite till och ännu lite till. Mhhh... jag tycker väldigt mycket om honom! Fick en ros och en liten gosedjurshund som var mega söt! Detta fick han av mig:

Enligt mig helt AWESOME! Hiih, han blev i fall mycket nöjd han med ^^

Idag har jag, mor, Elsa, Kajsa och Jässi ätit sushi och det var GOOOOOTTT!!!!! Vi typ dog? Haha som alltid när det kommer till sushi! Sen köpte jag nya träningskläder och två par skor. Sen övningskörde jag också och jag och mor åkte till Ekero för att kolla läget med sommarvikariat. Va en liten stund med bästa baben med för att få höra massa tjejsnack, hihihi!
Det var varit en super duper dag, och den avslutas med film mys med min kära mamma. "I rymnden finns inga kännslor" för tredje gången, jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela