lakritsstang

Malva Smedberg

trauma/mys, hmm blandade kännslor?

Publicerad 2011-02-03 19:41:44 i

Idag har det varit en mycket mysig dag, förutom skolan (A) För där blev det en jävla kalabalig och trauma av hela dagen. Shit. Människor fortsätter bara att förvåna mig mer och mer..
Men om man bortser från allt det så har dagen varit super mysig, yeey! Har bland annat haft teckenspråks lektion utan lärare. Vi bestämde vad vi skulle hitta på för bus vecka 12 (språk och bok vecka) men konstig som hela gruppen är så blev det massa konstigt idé sprut och alldeles för mycket skratt. Det är nog förbjudet att skratta så mycket på en lektion, tror jag? Aja gillar min teckespråks grupp något enormt! Åhh, alla är så underbara. Som jag och Amelia säger jämt, lätt att vi skulle kunna byta ur den mot våran vanliga klass. Fast då skulle man vilja ta med några små vänner till. Haha en klass på 12 personer skulle vara lite men mycket mysigt, ungefär som nu, hihih.
Aja sen var svenskan och engelskan "inställd" så jag Rebecca, Matilda och Amelia gick ner på stan och kikade runt. Sen tänkte vi även fika men kon snabbt på att vi mer var hungriga, så vi hamnade på jensen. Haha. MYsigt och trevligt som fasen blev det, wiie! Sen åkte jag och Rebecca vidare till knalle och gick runt lite i någon timme sen hem. Hela dagen har då allt som allt, majoritetsvis varit SUPER AWESOME :D
Plus att jag faktiskt sov hos tobbe med, vilket var super duper!

Nu ska jag kolla lite film, får nog bli "I rymden finns inga kännslor" för Rebecca vill verkligen att jag ska se den IDAG! Hahah, kanske blir en till efter det? Har ju trots allt ingen skola i morron. Dock måste jag ju faktsikt dit en timme ändå och kolla iv- val men ändå, hihi. Hmm. kanske göra en varm macka och oboy till, mmh. Jo det gör jag nog, iih :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela