lakritsstang

Malva Smedberg

Ursäkta?

Publicerad 2011-02-19 20:02:34 i

Stör mig så in i helvete på vissa personer! Jag har jävligt dålig självbild och har svårt att berätta asker och ting för att jag aldrig blir trodd. När jag nu gått ut i både Ut, P4 och Expressen om att jag blivit mobbad. För det blev jag verkligen! Allt står ju självklart inte i tidningen med det är egentligen mycket värre! Att Jörgen nekar allt osv hade jag förväntat mig. Och Håkan har de inte äns kontaktat eftersom han är pansionerad, men han hade också nekat! Alla som gick på Stenbock vet hur det var. Man kunde slå eller mobba någon som fan framför ögenon på Håkan elelr Jörgen utan att de lyfte ett finger. Men att sådana personer som själv mobbat mig, att de säger att de aldrig märkte nått och att de sedan själva fick liknande behanling på högstadiet. Det stör mig som fan! Självklart, jävligt trokigt för dig att du också blivit utsatt, men säg fan aldrig att du inte märkt hur du/ni behandlade mig. Du märte inte äns att jag var mobbad? Usräkta? Ärligt talat, vad har du bakom pannbenet? T.ex. vem var det egentligen som kom fram till mig i 2:an när jag satt själv på bakset planen. Jo du. Vad gjorde du? Jo du kallade mig fula saker, sparkade och spottade på mig. Vad kallar du det om inte mobbing? Och vem vare som efter att jag oppereat mig sparkade och slog mig i magen? Jo det var du!

Seriöst, öppna ögonen för fan och se vad du själv gör!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-02-20 10:45:57

vem är det som du pratar om nu? o:

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-20 18:26:14

vännen, jag tycker du är extremt stark som går ut med detta i tidning och radio m.m. Fruktansvärt stark, det är inte lätt att berätta och prata om det som man varit med om.

Keep it up girl! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela