lakritsstang

Malva Smedberg

Wie!

Publicerad 2011-02-20 21:50:23 i

Hmm, jag känner mig lite smått lycklig, hiihi! Och jag tycker om min pojkvän som  faa*n!
Så drf får ni se min absoluta favorit bild på han bara för att han är fiiin och bara miiin! :D


Lovet slutar i dag/natt och i morron börjar skolan igen, vilket inte är så jätte kul. Men det ska bli super roligt att träffa alla mina underbara små vänner, hiih jag gillar dom rätt mycket! Sen på Tisdag blir det Gbg och få ny medicin, shit jag är typ piller beroende hahah fast det är ju typ ett måste och jag och Tobbe firar 10 månader ihihi). Onsdag är det studie dag vilket är rätt okej det med och sen på Lördag blir det feeeeeeeeeeeeest och på Söndag är det min 18 års dag, yeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela