lakritsstang

Malva Smedberg

Drömmmm.

Publicerad 2011-01-30 11:08:56 i

Juste kom på att jag drömde världen cp dröm inatt.

Jag va typ hemma hos tobbe i hans lägenhet. Jag vet inte om jag var själv elelr om det var folk där. Det var sommar i alla fall. Tobbe var typ nere vid sjön och söp. I alla fall. Jag gick in på toaletten där hans dator stor och låste om mig. Kissade sammtidigt som jag kollade runt lite på datan. Helt plötsligt börjar någon rycka i dörren och jag skrek tillbaka att det är upptaget. Sen kom jag på att va fan det är bara jag här, vem fan är det som då står utanför? Rödd som jag blev beslöt jag mig för att vika (fråda mig inte?) undan dörren lite för att se vem det var. I samma strund som jag viker dörren kommer jag på att om jag ser den personen som är utanför så ser han/hon/dom mig med. Så jag viker tillbaka dörren igen och ställer mig mot väggen, liv rädd. På nått jävla vänster så kommer jag i alla fall ut ur toalletten eller om det är de två personerna utanför (som det var) som fick upp dörren och släpade ut mig. I alla fall... Det var Viktor Keller och Carl Amby som var där ute. Men dom vara itne sig själva utan dom var onda. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att dom typ slår mig en massa och typ våldtar mig (?). På nått vänster lyckas jag i alla fall slå numret til vad jag tror är Tobbe men det viosar sig att det är Emanuel Ragnar som svarar och inte fattar nått. Jag skriker som fan men han bara lägger på. Då försöker jag ännu en ghång att slå tobbes nr och denna gången blir det rätt. Men otur som jag tydligen har denna dagen så svara han inte i sin vanliga mobil. Viktor och carl skrattar så dom knapt kan stå upp innan dom förtsätter att misshandla och våldta mig. Då skrattar jag tillbaka och säger att "Hahahah Tobbe har en jobb mobil med" och pekar finger åt dom. När tobbe läv svara i sin jobbmodil är han jätte full. Jag skriker på hjälp men han bara klickar mig. Dagen efter så är jag med tobbe och han är jätte bakis. Jag frågar om han inte vill veta vad det var som hände igår och då svara han "Nej för jag kommer bara slå ihäl de som gjorde nått och det orkar jag inte". Jag blir jätte ledsen och går därifrån och tar livet av mig.

Haha snacka om att jag var slött omskakad när jag vaknade! Är fortfarande lite skakis, haha :s

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-01-30 11:15:56

Meh, fyfan vad usche o:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela