lakritsstang

Malva Smedberg

måndag då va.

Publicerad 2011-01-31 18:05:32 i

Wie, jag är inte alls trött idag, nej! Sov hos underbara fina pojkvännen inatt jue så ah eh! :)
Dagen idag, hmm har typ varit zombie genom det mästa av dagen tror jag eftesom jag inte kommer ihåg nått överdrivet. Bra Malva! Men två saker vet jag, hihi! SSU serverade varama mackor i centrala kapprumet, med ost och origano, mmmmhh! DEt var mega gott och en sån fick vara min lunch. Sen på psykologin hade jag och Alma jätte kul, speciellt åt en söt liten pingvin vi målade på bänken. Han stor själv i dimma, väldigt snätt, på ett snö täckt berg. Han hade även en fin hatt och sa pip. Våran lärare fick tysta oss. haha. Okej, historia hade vi också idag ock säg någon gång de lektionerna är tråkiga? Älskar våran lärare!

Nu peppar jag lite plugg (ovanligt va?) och njuter lite av denna awesom låten. Jag och Elsa i ett nötska, utan tveckan. Den är KÄRLEK!!!


http://www.youtube.com/watch?v=WpELOGNltcY&feature=player_embedded

OBS! ALLA MÅSTE LYSSNA!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-01-31 21:14:51

Den låten är sötast! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela