lakritsstang

Malva Smedberg

NY DESIGN!

Publicerad 2011-01-30 10:31:45 i

Yeey, äntligen ny design, fy farao va skönt! Nu kommer jag försöka uppdatera mer för nu är det inte lika, mmh pinsamt (?) att visa min blogg för nu är den SNYGG! Tack Elsa den bästa baben ever!
Okej det ända pinsama kanske inte var utseendet, jag i egne person och tankar kan vara lite pinsma, men sån är jag det är bara att gilla läget, mohahah!

Ja ja nu ska här ordbajsat typ vaje dag eller ja då jag typ inte har nått bättre för mig, typ som plugg. Oj, det borde jag göra nu, verkligen! Har två prov i veckan och ducktig som jag är så har jag naturligtvis inte börjat plugga än, hihih (a)

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-01-30 11:13:30

Hihi, du är bäst babe :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela