lakritsstang

Malva Smedberg

trött.

Publicerad 2011-01-30 17:45:44 i

Hej idag uppdaterar jag en massa, haha oj va töntig jag är (A)

I alla fall så har jag pluggat hela dagen och även städar mitt rum så nu känner jag mig jätte duktig. Plus att jag bakade frallor och en limpa igår + löksoppa (tog tre timmar ;s ) så är jag ännu duktigare! JAG ÄR STOLT!
Nu vätar jag på att min kära pojke ska smsa så att jag kan gå till honom. Skä även sova där inatt, massa mys!

För tillfället så sucktar jag lite åt denna fiiiiiiiinnaa boddyn som SKA bli min :D

Usch vad jag HATAR att inte vara minjonär, finns så mycket fina kläder och skor som jag skulle behöva (eller nja kanske inte behöva, mer girighet)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela