lakritsstang

Malva Smedberg

hemma efter en lång lördag med jobb.

Publicerad 2011-07-02 15:28:10 i

Roligt att jag slutar kl 3 och ändå känns det som om hela dagen har gått. Skulle lätt kunna lägga mig och sova i väntan på en ny dag. Synd bara att det är så ljust ute, jag är trööött!!! Men men, har ju sovmorron i morgon i alla fall eftersom jag jobbar kväll, fint!
I övrigt känns allt typ jätte braa!! Super underbart typ! Har varit med I Allers och fått massa fina kommentarer och kort och grejer, det gillar jag ^^ Sen är det sommarlov (även om jag jobbar, det är ju bara tidsfördriv. Plus att det är as chill att ta hand om gammlingarna och för att inte göra nått - känns det som i alla fall- får jag fiiin fin lön!). Fint väder, för det mästa i alla fall dock typ alltid varmt. Sist men inte mins har jag ju som sagt körkort nu och bil, vilket nog är det bästa, WIIIEEE! :D
Ja ja, vad ska jag hitta på nu då, resten av dagen? Ingen aning. Vill typ egentligen bada men frågan är om någon vill göra mig sällskap, haha. Annars blir det väl typ bara film mys ikväll. Är typ för trött för att egentligen göra nått men vill ändå inte bara sitta inne. Gahh, dubbel moral, haha. Plus att alla typ är på festival, dumma kompisar jag har som lämnar mig ensam hemma :( Men men jag jobbar och får pengar, det får inte dom, Mohahahahahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela