lakritsstang

Malva Smedberg

söndag och sovmorgon, mmh!

Publicerad 2011-07-03 14:12:38 i

Wiie, fick äntligen sova ut ordentligt. Det var längesedan. Mhh, så skönt! Dock är jag väääldigt jävla trött just nu vilket inte alls är lika fint, tyvärr. Kinamat blev frukosten och det va goooottt!! Sen nu spenderar jag lite dö tid i väntan på att åka till jobbet kl 3. Det är ju underbart att jobba kväll en söndag och sedan i morgon dag. Slutar 9 idag och då ska jag till Tobbe och mysa lite, ja verkligen lite! Eftersom jag börjar kl 7 i morgon bitti. Det suger! Men men, pengarna rullar in och det gillar vi, hihih! Sen är det ju fakltist ett helt okej jobba jag har, gillar det faktiskt ^^
Sen efter jobbet i morgon tar jag bilen och åket till Borås för att mysssa massa med Alma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela