lakritsstang

Malva Smedberg

en helg hemma!

Publicerad 2011-06-25 14:57:14 i

Kom hem från säffle i torsdags, rätt skönt men längtar ändå tillbaka (A) Så det ska bli awesome att åka tillbaka i morron ^^
Torsdagen spenderades på tåg och lite mer tåg. Sen var jag hemma i typ en timme innan det bar iväg till borås. Där vare för fest hos Martin och underbara twilling CODY va där, fy farao vad jag har saknat han. Han kom springande bakifrån och skrämde mig när vi kom. Jag började skrika och fortsatte sedan skrika när jag kastade mig över honom, hiih. Stod och kramade ihjäl han i typ en kvart. Shiiit vad jag har saknat han! Sen efter några timmar där drog vi till brännan och hade allmänt trevligt. Elsa mådde jätte bra, hihihi(A)
Fredagen spenderades i Fristad med häreligt folk, underbar midsommar!
Nu sitter jag här och är typ väldigt slööö. Ska alldeles strax lägg mig i badkaret och bara njuta av att vara hemma lite. Men som sagt i morgon bär det iväg till Säffle igen, wiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela