lakritsstang

Malva Smedberg

en röd dag.

Publicerad 2011-06-02 13:22:02 i

Ja, torsdag, röd dag och det betyder att ledighet. Men nej, inte för min del för så klart ska Hester bestämma att idag och i morgon passar det bra att gå brevid, jaa, va roligt -.- Plus att jag tydligen måste gå men två dagar vilket suger ytterligare lite, jag vill sova jue .. ! Som pricken över iet äre kvälls tid idag och dag i morron, ååh vad jag kommer få sova ut... NOT!
Ja ja, nu ska jag inte klaga, kommer ju faktisk vara riiiik efter sommaren, MOHAHAHAHAH!
Just nu sityter jag och försöker få ordning på alla papper jag började sortera för någon dag sedan, tror jag blir klar snart, wiie! Kom även på att om någon vill lära sig teckenspråk så äre bara att höra av sig, jag blir privat lärare då va va va :D
Måste fan damsuga mitt lilla rum med, usch!
Igår hade jag i alla fall super duper mysig med min kära syster som även sov i min säng i natt, myyysssiigt!
MIN BIL GICK IGENOM BESIKTNINGEN!!!!!!!! :D
caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela