lakritsstang

Malva Smedberg

säffle nästa!

Publicerad 2011-06-12 10:47:37 i

Ja, då var det dax för mig att säga hejdå för två veckor framåt då Säffle blir min lilla bostad. Wiie, fast nä. Jag är taggad men ändå vill jag inte hahah. Någon som vill följa med och vara mitt sällskap, du kan få bo under sängen :D
De två senaste dagarna av mitt lilla sommarlov har varit awesome! Fredag firade vi bästa Alexanders student med hans familj. Åt tårta och hade massa trevligt! Sen bar det iväg mot borås och Jässi och Antons inflyttningsfest. För det fösrta så är dom de bästa paret ever och för det andra var hela kvällen awesome! Igår myste jag och elsa och firade hennes födelsedag lite, sen på kvällen var jag barnvakt, myss!
Men men, nu dra jag, by by :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela