lakritsstang

Malva Smedberg

Vill ligga i din famn!

Publicerad 2011-06-01 17:21:19 i

Det gör ont i mig vid bara tanken av dig med någon annan. Jag vill gråta men tårarna kommer inte när jag ber dom. Jag älskar dig så myket att det gör ont i hela kroppen. Jag vill ge dig hela min värld, hela mitt liv, mitt allt, min själ. Jag vill vara din helt och hållet och att du ska vara min. Detta är allt jag begär. Du vill ha tid och det ska du få, hur mycket tid du vill för du är alltid värd att vänta på, även om det så skulle ta resten av mitt liv så skulle jag vänta! Mitt hjärta är ditt, det tillhör bara dig och ingen annan. Jag har varit dum, dum så in i helvete och jag vet att jag sagt det många gånger,men jag lovar dig att jag ska visa hur mycket jag älskar dig. Hur mycket jag vill vara med dig och bara dig. Jag lovar att ge dig allt du vill ha och så mycket mer. Hela mitt liv ska du få, gör vad du vill med det bara jag får vara din!
Tobias, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela