lakritsstang

Malva Smedberg

fiina dagar är awesome!

Publicerad 2011-05-16 19:48:09 i

Har haft en helt okej dag faktiskt! Skulle egentligen börja 8 och sluta 4,men var busig och orkade inte gå hela dagen så drog vid 1 typ, hihihihiihhiih! Umgicks med Vaara lite, eller ah, vi satt och pluggade och lyssna på musik sen drog vi in till stan för att träffa lite folk. Slutade med att vi satt på Viskan i typ två timmar och hade trevigt. Okej, lite lång tråkigt kanske det var men trevligt i alla fall! Sen vid 6 skulle de repa så då satte jag mig på bussen och åkte hem. Ska pilla i mig lite mat nu hade jag tänkt och sen umgås lite med Johan.
Sovmorron i morgon till 13.05 är helt okej enligt mig. Helt okej! mmhhh!! Sen efter skolan blire Rebecca Flöe som gäller ska även spendera natten hos henne, troligtvis. Sov morgon på onsdag med, åter igen helt okej!
Om jag njuter, ojaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela