lakritsstang

Malva Smedberg

fredag den 13e

Publicerad 2011-05-13 23:27:52 i

Vilket skömt det är med fredag den 13e, mig har det aldrig hänt någonting just denna dagen. Lite skrattretande med människor som tar detta på allvar!
idag har varit en fiiiiin dag enligt mig. Två lektioner, as chill!! Sen följde Rebecca med mig hem, jag städade, visade henne bilen sen drog vi till johan och umgigcks lite! Efter det när flöe hade åkt hem gick jag till Tobbe för en myys kväll! Kvällen avslutades sedan med en liten stund till hos Johan med han, kajsa, elsa, cloud (?) och daniel. Trevligt trevligt, oja!
I morgor bär det iväg till Köpenhamn för min del. Familje utflyckt, myyss! Sen beroende på när vi kommer hem så kanske det blir lite fest på kvällen, annars hem och soooova! Söndagen kommer spenderas i johans lägenhet för att stääda, roligt ;)
Juste, anlednignen till att jag ska städa åt Johan är att han gjorde mig en liten känst idag:
WIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Kommentarer

Postat av: anneli

Publicerad 2011-05-16 20:29:16

Kom ihåg att rengöra noga så det inte blir infekterat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela