lakritsstang

Malva Smedberg

heelg!

Publicerad 2011-05-06 12:47:44 i

Wiie, dagen igår va aweosme! Det var ju Rebeccas stora dag som sagt, 18 år och allt! Dagen spenderades i skolan, en låååång dag. Slutade först typ fyra, så drygt! Efter det gick vi ner en snabbis på stan och jag införskaffade fördelsedags presenter till tobias, hoppas han blir nöjd! Hatar att köpa pressenter, jag tror alltid att personen som ska få den kommer hata den, haha. Men vi får väl hoppas på det bästa! Juste, rebecca fick också en lite pressent. Det var ett kort som jag skrev där det stor typ "hur gammal du än blir kommer det lilla barnet alltid finnas inom dig", och lite till, men det va poängen i alla fall för sen fick hon en liten bäbis pyamas. Hiih, den minsta jag hittade, men hon va tydligen änu mer pygme som bäbis men ändå, hon blev glad, hihi.
Ja ja, sen åkte vi till hennes fars jobb för att hon skulle sedan övningsköra hem. Väl hemma hos henne satt redan Emilia och väntade. Vi gjorde oss i ordning och åt världens godaste mat, fetaost kykling, nomnomnom! Sen vid sju tiden ungefärhoppade vi på bussen och det bar iväg till stora staden Borås igen där kvällen spenderades på Lilla Bränneriet. Helt totalt AWESOME!
Somnade typ 1 och va tvungna att gå upp halv 7 idag för att självklart skulle vi ha np i eng 8 på morgonen. Ja gud så roligt. Inte somvit nått typ och vara helt död, wie! Men tror det gick rätt bra ändå, hoppas det i alla fall! Efter det slutade vi som tur var så då åkte jag hem, åt och tog en dusch, sköönt!
Så ah, nu sitter jag här, ska plugga lite i väntan på att Allers ska komma och intervjua mig, hiih jag är kändis, gilla!
Sen ikväll blir det troligtvis myyys med tobbebobbe, plus att det är helg = underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela