lakritsstang

Malva Smedberg

liteovärdskoldag!

Publicerad 2011-05-18 16:45:06 i

Åhh, känndes ju värt att gå till skolan idag eller? Nej inte så. Sov hos Flöe eftersom hon tatuerade sig igår plus att vi hade världens sovmorron idag med, detta för att matte b nu är avklarat och sllluutt, WWIIIE!!! Så vi började i all fall först 11 med Svenska i en timme. När den lektionen va slut gick vi och åt sen satte vi oss i Café och chillade med att spela lite kort. Då får jag ett sms från Amelia att nästa och sista lektionen (formgivning i tre timmar) är intställt. Ingen i hela klassen kunde typ tro det. Ann, våran lärare var tydligen sjuk, men det funkar inte riktigt då detta är totalt omöjligt :s Väldigt leskigt! Så ja, då vare bara att åka hem. Helt okej me en kooort dag men känndes ändå väldigt ovärt att äns gå till skolan! Ja ja, nu är jag typ baaajs trött. Borde egentligen plugga till Svenska literaturprovet på fredag men jag orkar INTE! Får bli en eller två filmer i ställlet och bara dööö lite, hihi(A) Får plugga jävel i morron i stället *pust och stöööön*. Jag orkar inte, ge mig loooovv nuuuuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela