lakritsstang

Malva Smedberg

sååå stöörande!

Publicerad 2011-05-27 15:44:22 i

Igår sööög! Vist arenakampen är alltid roligt och Bäckäng är ALLTID bäst men det söög lite ändå! Så idag då, två lektioner på typ en timme var och sen sluta, underbart. Senare (typ nu) skulle familjen fira min sysslings student. Personligen skulle jag även fira några till. Men nej, självklart inte! Då tycker min kropp tydligen att det är ett perfekt tilltälle att bli sjukl på. Wiiie, feber och frossa + lite annat roligt. Kan det bli bättre?
Nu ska jag vara sur resten av dagen och skicka massa onda tankar till min sjuka!
DETTA SUGER!!!!
Säng och film får min dag och kväll bestå av i stället, yeey..... eller inte såå yeey va? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela