lakritsstang

Malva Smedberg

snart äre sommarsommarsommar!

Publicerad 2011-05-31 14:49:56 i

Åhh, nu pustar jag ut och bara njuter. Blev klar med möbnster konstruktionen idag och fick även inlämnat Design Open arbetet som krånglat så in i helvete. Sist men inte minst hade vi det sista teckenspråksprovet (avläsning) och där med var den kusen slut, aja förutom betygsamtal nästa torsdagen (sista dagen, haha). Kommer sakna tsp som bara den, sååå roligt! Ska kolla om det finns typ kvälls kurser eller nått man kan ta för jag vill verkligen läsa alla 5 stegen.
Nu ska fortsätta lyssna på awesome musik och typ sortera bland masssssssa papper här hemma och få lite ordning i mina lådor, så duktig jag är! Städade till och med ur skåpet på papper igår och idag, jag är igång! Sen vid 6 bär det av till skolan mitt emot, över gatan och så äre avsluting för min älskade syster yster, trevligt trevligt! Efter det blir det Tobbebobbe en sväng, myys!
Det bästa med allt är ju att vädret är såååååååå underbart och jag har en lektion i morron vilket betyder att jag börjar 1 och slutar 3. LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela