lakritsstang

Malva Smedberg

SOMMARärlikamedhjärta!

Publicerad 2011-05-11 15:57:19 i

Åhh sommaren rusar runt i hela kroppen och tar fram alla fina kännslor! Man vill vara ute hela tiden och har tunna/lätta/korta kläder på sig, heelt fucking underbart! man är ute senare men måste dock ändå släpa sig iväg till skolan vilket suger. Dock märker man att den snart är slut vilket peppar mig något otroligt! Så nu ska jag faktiskt plugga och få lite arbete ur vägen så jag kan hitta på något roligt sen,hiih! Men hmm.. är jätte hungrig så borde kanske äta nått först innan psykologin börjar skrivas, hmm... ne orkar inte hahah x)
Hatar dock vissa kännslor som kommer med sommaren, de man inte kan styra, usch!
Ja ja, Jag har en bil, snart körkört och snart äre verkligen sommar på riktigt WIIIEE. Plus att det blommar massa körsbärs träd utanför fönstret så det känns som om jag befinner mig i körsbärsdalen med bröderna Lejonhjärta, haha, mysigt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela